9 maja 2017

5 wypróbowanych sposobów na przesilenie wiosenne



Dopada Was przesilenie wiosenne? Jesteście bardziej senne niż zazwyczaj, nic Wam się nie chce, a każda czynność, którą robicie przysparza Wam zadyszki? Artykułów na temat przesilenia wiosennego, sposobów radzenia sobie z nim jest w internecie mnóstwo. Ludzie polemizują także nad tym, czy w ogóle coś takiego istnieje. Nie mnie to oceniać, ale jeśli chcecie natomiast zainspirować się lub po prostu chcecie wiedzieć jakie są moje proste i sprawdzone sposoby na wiosenną aurę, czytajcie poniższe wskazówki.



1. Dieta. Nowalijki, czyli wiosenne, nowe owoce i warzywa, to coś, na co uważam przy komponowaniu diety. Kolorowe, pięknie pachnące rośliny kapustne, truskawki, czy ziemniaki, z uwagi na ilość pestycydów na skórze mogą nam więcej przynieść szkody, niż pożytku.


2. Sport. Tej zimy moje wizyty w siłowni były tak rzadkie, że aż wstyd się do tego przyznać. Mój sport zimą ograniczył się głównie do jazdy na nartach oraz łyżwach. W związku z tym, zanim na dobre przejdę na dobą stronę sportu, zmiany zacznę wprowadzać powoli, a nie rzucać się na kolejny Kościelec czy Świnicę, bez przygotowania, jak zwykłam robić co roku :)


3. Ciało. Po zimie, moja skóra była zszarzała, mało jędrna i potrzebowała mocnej regeneracji. Od kilkunastu tygodni testuję peeling kawowy Body Boom i powiem to wprost - to naprawdę działa! Moja skóra stała się rozjaśniona, a cellulit wyrównany. Na cellulit próbowałam już wszystkiego, baniek chińskich i różnych mniej lub bardziej skutecznych kremów i peelingów, ale ten peeling jest jedyny w swoim rodzaju. Ponadto odkrywałam moc genialnych samoopalaczy Fake Bake, fundując sobie piękną, a co najważniejsze zdrową opaleniznę. Polecam!


4. Suplementacja. Odkąd pamiętam mam w torebce magnez, te tabletki są dla mnie jak gumy do żucia, niezbędne w każdej torebce. Odkąd lekarz z uwagi na moją niedoczynność tarczycy zalecił mi suplementację witaminy D, brak słońca w okresie przesilenia wiosennego, nie jest mi straszny!

5. Rozrywka. Ostatnio coraz to bardziej zaczęły bawić mnie gry liczbowe. Oczywiście, pamiętajmy - wszystko z głową! Zachowajmy zdrowy rozsądek i umiar. Jeśli chcecie szybko się wzbogacić i nie wiecie jakie liczby typować, to odpowiedzi możecie szukać w artykule Euromillions statystyki i szczęśliwe liczby. Adrenalina przy sprawdzaniu wyniku gry, bezcenna :)

To moje krótkie, ale za to skuteczne sposoby na przesilenie wiosenne, a Wy macie swoje?

4 komentarze :

  1. też jestem zakochana w Body Boom, post na dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. BodyBoom jeszcze nie stosowalam. Musze w końcu wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. BodyBoom jeszcze nie stosowalam. Musze w końcu wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń